16. srp 2013.

Skočila cena krastavca!

Drage moje i dragi moji.
Novac nas je uništio. I nas koji ga nemamo, a bogami i ove oštećenije koji ne znaju šta će sa njim. Moda se pretvorila u to ko se potpisao i koliko šta košta.
Jednoj blogerki, tj. mojoj omiljenoj AMOLUSSO by Lily K. sam predložio da nas iznenadi i napravi jedan post o tome kako se može obući za 1000 dinara! Naravno zapitao sam se da li dotična uopšte poznaje izgled te novčanice. Mogla mi je zapušiti usta svojim delom, svojim postom, ali naravno da nije. Zapušen sam blokom!
Sama ideja jeftinog, a opet kvalitetnog i modrenog oblačenja je svima zanimljiva. Nije valjda nekom zabavno da gleda nju u običnoj crnoj haljinici, kako menja izraze lica? Ne, modni blogeri koji imaju neke ljude koji ih prate i koji imaju mogućnst da sebi priušte to što rade, bi trebali da se i potrude. Ne treba da nam kače svoje slike sa letovanja iz skupog hotela, ili da se snimaju kako su "lude" na ulicama Londona, Pariza itd.
Dakle, revoltiran ovim događajem odlučio sam da vam otkrijem svoja tri prepuna ormana odeće.
Zasšto?
Sva odeća je kupljena nova, uglavnom su to markirane stvari (ne dizajnerske, ja kukavac markom smatram i Zaru i Nju Jorker i ostale "Ušćare" i "Deltare"). Ima naravno i robe od braće Kineza (majice uglavnom), koje sam detaljima učinio zanimljivijim.
Prosečna cena moje majice kratkih rukava je od 150 do 500 din. Farmerke su od 200 - 1500. Majice dugih rukava od 250-1000 din. Itd itd.
Patika imam 30 pari. Nosim tri. Prosečna cena je od 700 do 5000 (starke su mi pokvarile ovaj odnos cena).

Dakle ovih dana će moj blog dobiti fotografije, komentare i uputstva gde se šta jeftino može naći.

Vaš,

Modni Džoger

Nema komentara:

Objavi komentar