29. srp 2013.

?...Ko sam šta sam postojim li

Početi otkuda ne znam. Al' eto već sam počeo.
Moda kojom se bavim me ne zanima. Zanimaju me ljudi. Kako u modi tako i u ostalim oblastima ovog površnoog sveta.
Došao sam da preispitam sebe, a i druge koji se bave javnim poslom.
Imam fakultet, neki umetnički. Bavim se time kod kuće. Komšije i porodica mi stalno govore kako sam talentovan, i nekada mi čak bace 1000 kinti da imam za kafu sa društvom. Ja onda odglumim nešto i za bis. 
Da li radim? Radim! 
Jesam plaćen? Nisam. A i zašto bih bio kad ne radim. 
Voleo bi da radim? Voleo bih. 
Za pare? Pa i za pare.
Buržuj nisam, a slobodnog vremena imam. Ne sedim kod kuće i ne čekam da mi posao padne sa Pltutona.
Od kupovine kod Kineza imam hronično padanje u nesvest i uginule receptore za miris.
Ako kažem da sam bogat jer sam zdrav,  jer imam prijatelje i zato što ne gledam pink, onda ne lažem. Jesam vala.
Radostan sam često bez razloga. 
Divim se budalama. Ubijaju me celebrtiji kod nas.
Odoh sad da molim babu da mi skuva kafu.
Aj uzdravlje.
Modni Džoger

Nema komentara:

Objavi komentar