13. kol 2013.

Čarli i fabrika plastike

Ovaj post počinjem sa jednom od mojih pesama! Počeću polako i njih da uvodim kao modni dodatak ovog bloga.

PRETERANA

Kosa
Obrve
Trepavice
Jagodice
Nos
Usne
Brada
Nokti
Grudi
Nije tvoje

Dakle, nadam se da je jasno o kojoj temi danas pričamo. Prirodno ili plastično? Ni ja ne znam pravo da vam kažem za koju sam varijantu. Mislim, naravno da sam za prirodno, ali kad nekome baš treba malo dorade, ok mi je to. 

Od dorada koje su meni u redu je sredjivanje kada imate prevelike uši, prevelik nos, ćelavu glavu i dlakave noge.

No, koga briga šta ja mislim. Ovde ćemo prikazati par prmera dobrog rada i naravno mog omiljenog neuspelog iliti lošeg rada.

Fotografije plastičnih operacija koje su zaista nekome promenile život sam uzeo iz emisije extreme makeover plastic surgery. Jednom davno sam gledao tu emisiju i želim mnogima koje viđam da dobiju takvu šansu. Naravno, kod nas je postojao pokušaj slične emisije, ali se završio lošim frizurama Mikija Panjkovića.

Evo par  primera.

Skroz sređena.

Ona je postala lepša verzija sebe.

Jest da malo podseća na našu pevaljku Ćanu, ali njoj je svakako bolje u drugoj varijanti.

Ovu epizodu sam imao priliku da gledam, i zato mislim da je ovo super emisija za žene kojima je potrebna potpuno sređivanje, a da nije preterano i da je prirodno koliko to može biti.

Idemo na drugi deo. Deo koji više volim. Deo nakaza i deo devojaka koje su se bespotrebno unakazile. Izvolite, gadite se zajedno sa mnom.


 
Verujem da je i vama poznata ova plastčna dama. Jezivo nema šta.

Ovo je nešto što smo NAŽALOST navikli da gledamo na ulicama Beograda. Kao i na pink televiziji. 


Ova sirotica ne izgleda zadovoljno. Verovatno se gleda u ogledalo na ovoj fotografiji.

A ova operisana, nakvarcana, prešminkana i "predrkana" mi užasno liči na neku našu pevačicu. Ili na ženu fudbalera. Ili na našu poznatu voditeljku. Ili na našu narodnu poslanicu. Ustvari, na toliko njih da nisam više siguran ni kako se zovu. Marine, Svetlane, Bojane....


I svakako za kraj ostavljam naše plastične kese sa estrade.  Naravno da je bilo teško odabrati, ali meni lično su ove tri najzanimljivije.

Jasno je da počinjem sa njom. Mislim šta reći. Ne zna se šta je crnje. Pre, između ili posle. No, naša barbika je ostala dosledna sebi. I dalje ne izgleda prirodno, nije naučila da peva i ide u političke emisije. Aplauz za zemlju u kojoj je ovo moguće. Čekajte ljudi, ne mislim na Bugarsku. Aplauz ide za majku Srbiju!



 
Kažu: "možeš da odeš iz sela, ali selo iz tebe nikada". Evo ova slika to i pokazuje. Koliko god se peglala i sređivala nekako se ipak na njenom licu vidi ova slika od pre. Žena na kojoj svaki brend stoji kao parodija istog i kao da ga je šila komšinica iz sela i to po mraku.



Velika kraljica trash-a. Velika majka mudrosti. Velika i jedina Vendi. Na njoj su mi bogami zanimljive ove teške operacije. Pa dajte kakav bi to klovn bio, da nema crveni nos?



Došli smo do kraja ove fabrike kesa. Ali samo u ovom postu. Kraja ovome nema i neće ga biti. Biće samo gore i gore i mnogooo gore. No, drage dame bez plastike ne očajavajte. Uskoro ćete vi biti traženije od njih. Možda, ko zna, i modernije.

Vaš,

Modni Džoger

2 komentara:

  1. Za Vendi si promašio. Ja je znam od mladosti. Ista je kao i pre, samo je starija. Nije imala operaciju nijednu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah nije, nije, izujedale je pčele po licu i grudima!

      Izbriši